  • Data: 2023-10-25 21:51:04
    Temat: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie przeszedłeś gry ;>
    > Choć w wątku masz solution.
    >
    > Ale co masz napisane w ścieżce:
    > - Usługi i Profil
    > - Automatyczna spłata KK
    > - "Wybierz polecenie automatycznej spłaty karty jako formę płatności"
    > ???

    Tam mam:
    "Wprowadź szczegóły dotyczące polecenia automatycznej spłaty karty."

    Czyli to jest proces definiowania co chcę aby było a nie proces
    sprawdzania jak to jest ustawione.
    Według mnie jak coś ustawię i pójdę dalej to już nie mam gwarancji, że
    niczego nie ruszyłem z poprzednich ustawień.

    A to jest ogólnie mój cel bo napisałeś, że sami coś pozmieniali i chcę
    się przekonać, że przynajmniej u mnie to nie miało miejsca.
    Jak coś ustawię to stracę możliwość przekonania się.
    P.G.