  • Data: 2023-11-15 12:30:53
    Temat: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-11-14 o 18:36, Michał Jankowski pisze:

    > Ja to w ogóle nie rozumiem problemu. U mnie wygląda tak
    > https://www.fuw.edu.pl/~michalj/temp/obrazek.png
    > Zawsze tak wyglądało odkąd pamiętam. Karta się spłaca sama od lat.
    > Jak kliknę w "zarządzaj" to mógłbym anulować i tyle.

    U mnie chyba wygląda tak samo i być może zawsze wyglądało tak samo - nie
    pamiętam bo mnie to nie interesowało.
    Problem wziął się tylko stąd, że Dawid stwierdził, że mu Citek sam z
    siebie wyłączył automatyczną spłatę.
    Dlatego chciałem sprawdzić jak to u mnie jest, ale z tego co widać w ST
    nie da się (według mnie) być pewnym.
    Gdzieś w parametrach karty nie ma ani słowa o tym, a w tym miejscu
    'skoro mam jedną kartę i tu mogę ustawić automatyczną spłatę to
    wychodziło by, że nie jest ustawiona'.

    Podejrzewam, że Dawidowi Citek nic nie zmienił, tylko z niejasności w ST
    on wywnioskował, że zmienił i wszedł i ustawił ponownie i po tym
    ustawieniu zmienił mu się wygląd w tym miejscu co uznał za
    potwierdzenie, że musiało być wyłączone skoro po włączeniu jest inaczej.
    Ale to tylko przypuszczenia.

    U mnie jest coś innego, ale nie mam czasu się doszukiwać.
    Niedługi czas przed początkiem tego wątku dostałem od nich jakiegoś
    maila, że jakaś zmiana warunków KK i, że coś tam do zatwierdzenia.
    W ST w poczcie też jest jakieś info, że w ST są do wglądu jakieś
    dokumenty do zapoznania się i zatwierdzenia. Trochę szukałem - nigdzie
    nie znalazłem nic skierowanego indywidualnie do mnie do przeczytania.
    P.G.