eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAwantura o pożyczkomaty w metrze....Re: Awantura o pożyczkomaty w metrze....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Awantura o pożyczkomaty w metrze....
    Date: Sat, 21 May 2016 08:00:22 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 47
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <nhmhav$pi8$1@node2.news.atman.pl>
    <573ee771$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <573f5207$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <nhnpdj$s27$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nhokpk$qb8$2@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1463817622 1343 79.173.35.225 (21 May 2016 08:00:22
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 21 May 2016 08:00:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:623166
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    >>> ps
    >>> jak ktoś będzie chciał pożyczyć to pożyczy, czy to na 10% czy na
    >>> 1000%
    >>>
    >>> jak nie pożyczkomat to może zadzwonić do jakiegoś vivusa albo wejść
    >>> na stronę innego providenta i też pożyczy i to wszystko w trakcie
    >>> stania na peronie w oczekiwaniu na metro
    >>
    >> To moze trzeba coś z tym zrobic?
    >> Zdajesz sobie sprawe z tego, jak działają takie firmy?
    >> Jak, z niewiedzy ludzi zrobili sposób na zycie? Jak zarzucaja powoli
    >> siec na takiego nieswiadomego pozyczajac mu coraz to nowe kwoty
    >> multiplikujac zobowiazania?
    >
    > Można nauczyć ludzi czytać ze zrozumieniem.
    >
    Można próbować.
    Ale obawiam się, ze tendencja jest w druga strone, bo coraz wiecej ludzi
    nie rozumie co czyta.
    Ale nawet gdyby ta nauka była skuteczna w 100%, firmy i tak znajda sposób,
    jak pewne sprawy ukryc, umowy zamataczyc a pozyczk isprzedac marketingowo.
    Juz samo to, ze wiekszosc opłat to wcale nie sa odsetki, tylko opłaty
    dodatkowe etc.
    Uwazam, ze pomoc jest tutaj potrzebna, a biznes polegajacy na pozyczaniu na
    procent 100% i wiekszy to nie jest nic co nalezy chwalic i popierac.

    > A jak mimo to nie da rady, to trzeba machnąć ręką. Chcącemu nie dzieje
    > się krzywda.
    >
    > Inaczej dojdziemy do wniosku, że nad każdym postawimy policjanta, aby
    > patrzył czy ktoś sobie krzywdy nie robi.
    >
    Mysle, ze nie trzeba sprawy sprowadzac az do takiego absurdu.
    Popatrz na kredyty frankowe - wystarczyło w odpowiednim momencie
    zareagowac, stworzyc materiały informacyjne pokazujace ryzyko a nie
    zostawić klientów na pastwe banków i sweitnie przygotowanych marketingowo
    sprzedawców i dzis mielibysmy moze 20% problemu...

    Popatrz na te poliso lokaty - namawiali mnie kiedys na nie, byłem na kilku
    spotkaniach i przyznam, ze to jak i co opowiadali sprzedawcy wygladało
    bardzo obiecująco i nie budziło jakis moich wielkich podejrzen.
    Na szczescie wszedłem w internet i poczytałem...

    Naprawde uwazamy, ze taki sprzedawca moze sobie opowiadac klientowi co chce
    i nie ponosi za to zadnej odpowiedzialnosci?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1