eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAwantura o pożyczkomaty w metrze....Re: Awantura o pożyczkomaty w metrze....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Awantura o pożyczkomaty w metrze....
    Date: Sat, 21 May 2016 12:00:19 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 18
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <nhmhav$pi8$1@node2.news.atman.pl>
    <573ee771$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <573f5207$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <nhnpdj$s27$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nhokpk$qb8$2@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <57403994$0$22821$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1463832019 30268 79.173.35.225 (21 May 2016 12:00:19
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 21 May 2016 12:00:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:623187
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    >> Mysle, ze nie trzeba sprawy sprowadzac az do takiego absurdu.
    >> Popatrz na kredyty frankowe - wystarczyło w odpowiednim momencie
    >> zareagowac, stworzyc materiały informacyjne pokazujace ryzyko a nie
    >> zostawić klientów na pastwe banków i sweitnie przygotowanych
    >> marketingowo sprzedawców i dzis mielibysmy moze 20% problemu...
    >
    > To akurat przeczy nieco tezie o ewentualnej skutecznej edukacji.
    > Popatrz kto brał te frankowe kredyty. To nie są ludzie po zawodówce,
    > są raczej wykształceni, jeśli prowadzą jakiś biznes, to nie sprzedają
    > marchewki na targu, nie są to usługi krawieckie (nie urażając nikogo)
    > itp. I jeśli do nich nie dotarła ta podstawowa informacja o ryzyku,
    > to czego oczekiwać po biorących chwilówki?
    >
    Skad przekonanie ze to w wiekszosci ludzie wykształceni? I skad
    przekonanie, ze po studiach człowiek staje odporny na sztuczki
    marketingowe?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1