eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAwaria Bitomat.pl najprawdopodobniej zakonczona utrata srodkowRe: Awaria Bitomat.pl najprawdopodobniej zakonczona utrata srodkow
  • Data: 2011-08-07 08:44:56
    Temat: Re: Awaria Bitomat.pl najprawdopodobniej zakonczona utrata srodkow
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m4rkiz napisał(a) :
> [...]
    18893,4812771,1,prasa-detal

    > ekhm... a czytales ten artykul?

    hmmm... Zanim napisałem? Tak :-)
    Artykuł napisany kilka dni po wpadce. Jednakże nie wspomniano w nim
    o zagrożeniach z niej wynikających. Że całe zgromadzone środki idą,
    najprawdopodobniej, w p... eeee... w przestrzeń.

    > dla mnie brzmi bardziej jak przestroga,

    Dla mnie jak zachęta do nowej, rewelacyjnej technologii dla będących
    na fali. Jako zasłonę dymną wrzucono trochę dziegciu. Typowe
    działania odwracające uwagę od istoty problemu - nie mamy twoich
    środków, ale złapiemy innych jeleni.

    Nie wierzę w bezinteresowność podobnych publikacji tuż po wielkich
    wpadkach.

    > w kwestii dodatkowej - przez kogo mialby byc sponsorowany?

    Mnie się pytasz? Korzyści nie muszą być w brzęczącej monecie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]