    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>
    Subject: Re: Awaria w mBanku i Multi
    Date: 04 May 2012 08:10:21 GMT

    In article <jnvr28$j1j$1@inews.gazeta.pl>
    paul <p...@g...pl> wrote:

    > Niezłe jaja :D

    > Wczoraj wyparował mi KO na 40 kPLN, potem przyszła wiadomość, że naprawią do
    > 5 maja.

    U mnie w komunikacie obiecywali, że przywrócą do 4.05.2012...

    I faktycznie naprawili. ;-> A w zasadzie naprawiają, bo kredyt wrócił,
    ale pierwotnie z prowizją za uruchomienie (LOL), którą po jakimś
    czasie anulowali (w trakcie gdy pisałem tego posta).

    Zastanawiają mnie jeszcze pozostające dwie operacje:
    ODSETKI - OBCIĄŻENIE
    ROZL. OPROC. DEBETU 03-05-2012

    ODSETKI - OBCIĄŻENIE
    ROZL. OPROC. UJEMN. 02-05-2012

    Czy jedna z nich nie jest oprocentowaniem niedozwolonego salda
    ujemnego na rachunku, z dnia gdy nie był dostępny kredyt odnawialny.

    --
    Jacek Politowski