eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBGIODO dziala :)Re: BGIODO dziala :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!news.polbox.pl!not-f
    or-mail
    From: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGIODO dziala :)
    Date: Wed, 17 Apr 2002 11:56:47 +0200
    Organization: Polbox On-Line Service Sp. z o.o.
    Lines: 30
    Message-ID: <a9jgu6$ev0$1@news.polbox.pl>
    References: <a9je9e$lt0$1@news.onet.pl> <a9jfcs$b1b$1@news.tpi.pl>
    <M...@n...tpi.pl> <a9jfu2$hkf$1@news.tpi.pl>
    <a9jg76$p7c$1@news.onet.pl> <a9jgat$m3l$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: mks-30.mks.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.polbox.pl 1019037446 15328 195.117.79.30 (17 Apr 2002 09:57:26 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Apr 2002 09:57:26 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:176945
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Kasia <K...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a9jgat$m3l$...@n...tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    >
    > > Cieakwe czy koreance zrozumieja :)
    >
    > To durny naród - po polskiemu nie rozumieją - a i po angielsku gadają tak,
    > że cięako się domyślić o co im chodzi :-))) Ale w razie czego zrobię
    > translację - słowo pisane chyba zrozumieją :-))
    >
    ...i doskonale zignorują, albo potraktują jako potwierdzenie,
    że dany delikwent czyta pocztę... Zapraszam na pl.news.mordplik
    i poszukanie czegoś o filtrach koreańskich - temat przewija się
    dość często. O różnych aspektach prawnych też bywało.
    Do kompletu (oprócz ochrony danych osobowych i "ustawy o ochronie
    niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę
    wyrządzoną przez produkt niebezpieczny") jeszcze:

    ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - Art 16 ust 1 pkt 5
    "Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególnosci:
    [...]
    reklama, która stanowi istotna ingerencje w sfere prywatnosci, w
    szczególnosci przez uciazliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
    publicznych, przesylanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    naduzywanie technicznych srodków przekazu informacji."

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1