  • Data: 2002-04-08 09:24:52
    Temat: Re: [BGK] przelicznik kursu na VE
    Od: Robert <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Phink napisał(a):

    > Uooo matko!
    > To jest taki bank co nie chce ni grosza za otwarcie, prowadzenie, karte, ani
    > prowizji za wypłaty z każdego bankomatu w Polsce? Olśniło mnie! A może
    > diabeł tkwi w szczegółach i są jakieś pułapki?

    Pulapka jest taka ze na razie jest promocja na darmowe pobieranie kasy z
    bankomatow w kraju do konca... lutego. przedluzyli ją do do konca
    kwietnia, a potem to nikt nie wie - ale moze tak byc ze toip zostawia
    bez zmnian na dluzej, bo nie maja wlasnych bankomatow.
    a wtedy pa, pa fortis

    inne wady to odpowiedzialnosc dopiero po 1 godz. po zastrzezeniu -
    dletego chcialbym przerobic karte na bankomat only
    saldo do sprawdzenia tylko w oddziale - telefon platny chyba 5 pln/m-c
    otwarcie jest darmowe ale wymaga zgody dyrektora oddzialu - tzn.
    wypelnilem wniosek i po kilku dniach moglem sie dowiedziec czy konto
    zostanie mi otworzone.

    robert

    korzystajac z okazji, tą drogą pragne podziekowac dyr. oddzialu we
    wroclawiu za otwarcie mi konta :-)