eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBGŻ OPIMA - niesamowity bałagan i dezinformacja › Re: BGŻ OPIMA - niesamowity bałagan i dezinformacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: boa <a...@u...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGŻ OPIMA - niesamowity bałagan i dezinformacja
    Date: Fri, 02 Dec 2011 13:08:15 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <jbaf37$f3u$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4ed89c0b$0$8445$65785112@news.neostrada.pl>
    <jbadjd$aqq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: main.infofarm.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1322827687 15486 89.17.251.136 (2 Dec 2011 12:08:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Dec 2011 12:08:07 +0000 (UTC)
    X-User: lukaszlizak
    In-Reply-To: <jbadjd$aqq$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:562872
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > Uprzejmie proszę o kontakt mailowy pod adresem, który znajdzie Pan pod
    > poniższym odnośnikiem:
    > //www.bgzoptima.pl/media/default.aspx, abyśmy mogli wyjaśnić sytuację, którą
    > Pan opisuje i udzielić Panu informacji.

    Bogdan - napisz koniecznie !
    Może otrzymasz już po 10 dniach odpowiedź: :)
    ====
    Szanowny Panie,
    Na wstępie przepraszamy za opóźnienie w udzieleniu odpowiedzi.
    Uprzejmie informujemy, że po zadeklarowaniu otwarcia konta od razu z
    lokatami nalezalo uiścić odpowiednią kwote w inicjującym przelewnie. Nie
    dokonanie tego spowodowalo anulowanie dyspozycji i środki wplynely na
    rachunek glówny. Zalozyć lokaty bedzie mógl Pan po zalogowaniu sie za
    pomocą narzedzi do logowania które otrzyma Pan do 14 dnia od momentu
    zalozenia konta.
    Pozdrawiamy,
    Zespół BGŻOptima
    ====

    Na pytanie:
    'Dzień dobry
    W dniu 17.11.2011 wykonałem przelew inicjujący (1zł) na konto
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx do tej pory nie otrzymałem potwierdzenia'



    W międzyczasie przyszło potwierdzenie, ba - wczoraj nawet digipass




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1