  • 1. Data: 2011-12-02 09:36:11
    Temat: BGŻ OPIMA - niesamowity bałagan i dezinformacja
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Witam.
    Wygenerowałem umowę na rachunek wspólny z żoną .
    Przelałem dwa razy po 1 zł .
    Dokładnie na wskazany rachunek w dniu 18 listopada 2011 roku.
    Wczoraj przychodza przelewy z informacja że wskazany
    rachunek do wpłat nie istnieje. Parodia .

    To ja się pytam czy BGŻ OPTIMA jeszce istnieje?.

  • 2. Data: 2011-12-02 10:24:03
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Bogdanie!

    W piątek, 2 grudnia 2011, o godz. 10:36:11, napisałeś na temat: "BGŻ OPIMA -
    niesamowity bałagan i dezinformacja"
    Bogdan w...@p...onet.pl, news:4ed89c0b$0$8445$65785112@news.neostrada.pl

    > Przelałem dwa razy po 1 zł .
    > Dokładnie na wskazany rachunek w dniu 18 listopada 2011 roku.

    Z jakiego banku?
    W Inteligo podczas zlecania przelewu i po wpisaniu nr rachunku pokazuje się
    info, że konto to BGŻ Optima.

    > Wczoraj przychodza przelewy z informacja że wskazany
    > rachunek do wpłat nie istnieje. Parodia .

    > To ja się pytam czy BGŻ OPTIMA jeszce istnieje?.

    Dziś ok. 9:00 jeszcze istniała ;-))

    --
    Hej!
    TZ

    - Kara śmierci ma charakter nieodwracalny -

  • 3. Data: 2011-12-02 10:26:16
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wczoraj przychodza przelewy z informacja że wskazany
    > rachunek do wpłat nie istnieje. Parodia .
    >
    > To ja się pytam czy BGŻ OPTIMA jeszce istnieje?.

    Przedwczoraj przelałem złotówkę. Czekam na jakiegoś maila potwierdzającego
    założenie konta i wysłanie digi-cośtam. Wysyłają takiego maila, czy nie mają
    zwyczaju?

  • 4. Data: 2011-12-02 11:10:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TZ" 5359088754$20111202112536@thezas

    > Dziś ok. 9:00 jeszcze istniała ;-))

    Istnieje!! Jak niegdyś Alior, tak teraz BGŻ zajmuje poczesne
    miejsce na tej grupie. (poczesne -- czy raczej pocieszne)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2011-12-02 11:33:33
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-12-02 11:26, wiatrak pisze:

    > Przedwczoraj przelałem złotówkę. Czekam na jakiegoś maila
    > potwierdzającego założenie konta i wysłanie digi-cośtam. Wysyłają
    > takiego maila, czy nie mają zwyczaju?

    Ja dostałem trzy maile:
    1- Twoje Konto BGŻOptima zostało otwarte. Aktywuj je już dziś!
    2- Dziękujemy za dokonanie przelewu
    3- Gratulujemy, Twoje Konto BGŻOptima zostało aktywowane.

    Co dzień jeden e-mail.

    pzdr
    Zyga

  • 6. Data: 2011-12-02 11:42:37
    Od: " Anna Kozłowska" <b...@g...pl>

    Bogdan <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Wczoraj przychodza przelewy z informacja że wskazany
    > rachunek do wpłat nie istnieje. Parodia .
    >
    > To ja się pytam czy BGŻ OPTIMA jeszce istnieje?.

    Witam,

    Uprzejmie proszę o kontakt mailowy pod adresem, który znajdzie Pan pod
    poniższym odnośnikiem:
    //www.bgzoptima.pl/media/default.aspx, abyśmy mogli wyjaśnić sytuację, którą
    Pan opisuje i udzielić Panu informacji.

    pozdrawiam,
    Anna Kozłowska
    Zespół Prasowy BGŻOptima

  • 7. Data: 2011-12-02 12:00:22
    Od: luc <b...@g...net>

    On 2 Gru, 12:42, " Anna Kozłowska" <b...@g...pl> wrote:
    > Bogdan <w...@p...onet.pl> napisa (a):

    > Witam,
    >
    > Uprzejmie prosz o kontakt mailowy pod adresem, kt ry znajdzie Pan pod
    > poni szym odno nikiem:
    > //www.bgzoptima.pl/media/default.aspx, aby my mogli wyja ni sytuacj , kt r
    > Pan opisuje i udzieli Panu informacji.
    >
    > pozdrawiam,
    > Anna Koz owska
    > Zesp Prasowy BG Optima

    Dziś się kontaktowałem w sprawie przesyłki z PINem. Odpowiedź:

    "Dziękujemy za przesłanie wiadomości - Twoja opinia jest dla nas
    naprawdę ważna.

    Z powodu dużej ilości zapytań czas odpowiedzi może się wydłużyć, za co
    serdecznie przepraszamy. Zapewniamy, że nie pozostawimy Twojego
    pytania bez odpowiedzi. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą
    najszybciej, jak będzie to możliwe.

    Pozdrawiamy
    Zespół BGŻOptima"

    Digipass przyszedł dośc szybko, a PIN gdzieś krąży... Nie można go
    było przesłać via SMS, jak to robicie dla kart w zwykłym BGŻ?

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 8. Data: 2011-12-02 12:08:15
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    > Uprzejmie proszę o kontakt mailowy pod adresem, który znajdzie Pan pod
> [...]

    Bogdan - napisz koniecznie !
    Może otrzymasz już po 10 dniach odpowiedź: :)
    ====
    Szanowny Panie,
    Na wstępie przepraszamy za opóźnienie w udzieleniu odpowiedzi.
    Uprzejmie informujemy, że po zadeklarowaniu otwarcia konta od razu z
    lokatami nalezalo uiścić odpowiednią kwote w inicjującym przelewnie. Nie
    dokonanie tego spowodowalo anulowanie dyspozycji i środki wplynely na
    rachunek glówny. Zalozyć lokaty bedzie mógl Pan po zalogowaniu sie za
    pomocą narzedzi do logowania które otrzyma Pan do 14 dnia od momentu
    zalozenia konta.
    Pozdrawiamy,
    Zespół BGŻOptima
    ====

    Na pytanie:
    'Dzień dobry
    W dniu 17.11.2011 wykonałem przelew inicjujący (1zł) na konto
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx do tej pory nie otrzymałem potwierdzenia'

    W międzyczasie przyszło potwierdzenie, ba - wczoraj nawet digipass

  • 9. Data: 2011-12-02 12:17:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Wąż "boa" zacytował w wiadomości news:jbaf37$f3u$1@inews.gazeta.pl słowa Optimy...

    O> lokatami nalezalo uiścić odpowiednią kwote w inicjującym przelewnie. Nie
    O> dokonanie tego spowodowalo anulowanie dyspozycji i środki wplynely na

    Słowo 'dokonanie' to rzeczownik, zatem 'niedokonanie'. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-12-02 14:34:11
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2- Dziękujemy za dokonanie przelewu
    > 3- Gratulujemy, Twoje Konto BGŻOptima zostało aktywowane.

    Ja dostałem tylko tego pierwszego, po którym przedwczoraj przelałem 1 złocisza.
    I od przedwczorajszego ranka cisza.