  • Data: 2011-12-01 17:50:12
    Temat: Re: BGŻ Optima - brak odsetek
    Od: osa <o...@g...pl.ee> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-01 17:51, TZ pisze:
    > Cześć Mksie!
    >
    > W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 17:28:32, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    > brak odsetek"
    > mx @m...@o...pl, news:jb89vi$b03$1@inews.gazeta.pl

    > Po prostu następny babol :) Nie przewidzieli, że ktoś NIE 'zaznaczy'
    > kapitalizacji ;-))

    Nie zaznaczyłem kapitalizacji i odsetki normalnie wracają na rachunek
    (obok kwoty lokaty) i następuje otwarcie nowej w kwocie jak poprzednia
    lokata. Czyli co rano na rachunku oszczędnościowym mam:
    + odsetki
    + kwota lokaty (powrót starej)
    - kwota lokaty (otwarcie nowej)

    Odsetki naliczone w oknie rachunku szczegółowego to odsetki z
    kapitalizacji dziennej kwoty na tym rachunku. Zbierają się przez miesiąc
    i są wypłacane ostatniego dnia miesiąca.