  • Data: 2011-12-05 21:07:57
    Temat: Re: BGŻ Optima - brak odsetek
    Od: osa <o...@g...pl.ee> szukaj wiadomości tego autora

    Pani raczy żartować - w systemie transakcyjnym przy formatce zlecenia
    przelewu znajduje się informacja:

    *Przelewy między Twoimi Rachunkami w BGŻOptima są realizowane w czasie
    rzeczywistym.*

    Co raz wieczorem mi bez problemu zadziało, przelew między MOIMI
    rachunkami w optimie zadziałały od razu. W piątek tak się nie stało.