  • Data: 2011-11-17 11:51:11
    Temat: Re: BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Jarku!

    W czwartek, 17 listopada 2011, o godz. 12:17:48, napisałeś na temat: "BGŻ Optima
    - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
    Jarek Andrzejewski p...@g...com, news:t9r9c719d0f99s1va0ekf32fnddncu9adb@4ax.com

    > to będę miał zablokowane parę tysięcy złotych i proces przeciwko
    > bankowi.

    He he..., jakby taki proces okazałby się konieczny to potrwa kilka lat i nawet
    gdy wygrasz to nie będzie oznaczało, że kasę oddadzą po dobroci ;-))

    > No risk no fun :-)

    ;-))

    Dlatego ja przelałem tylko 1zł i jak na razie nie mam żadnego potwierdzenia
    aktywowania konta.
    Nie wiem dlaczego ale nawet umowy ramowej nie mogę pobrać, wszystkie dane
    wprowadzam OK i komunikat na IE i FF:

    Ups! Przeglądarka Internet Explorer nie mogła się połączyć ze stroną
    moje.bgzoptima.pl
    •Spróbuj ponownie wczytać: moje.bgzoptima.pl/aop/pl/nopdf.jspx

    Hej!
    TZ

    - Pani puszczała płyty, które szły z żołnierzami do boju. -