  • Data: 2011-12-01 08:46:22
    Temat: Re: BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Nov 2011 16:00:14 +0000 (UTC), " Anna Kozłowska"
    <b...@g...pl> wrote:

    >Uprzejmie proszę o kontakt mailowy pod adresem, który znajdzie Pan pod
    >poniższym odnośnikiem:

    hmm, ja wysłałem maila 22-ego, ale odpowiedzi brak.
    Co prawda już się wyjaśniło (list z banku z tokenem zawierał
    sformułowanie "po aktywowaniu Digipassu będziesz mógł zacząć pomnażać
    swoje oszczędności", więc zasiał we mnie ziarno wątpliwości czy lokata
    jest założona zanim przyjdzie pin).

    Teraz inna ciekawostka: mam na rachunku głównym (nie lokaty)
    kilkadziesiąt groszy odsetek (a poza tym odsetki na lokacie).
    Jak to możliwe, że pieniądze na koncie dały jakiś zysk, skoro od razu
    zostały wykorzystane do założenia lokaty, a owa jest odnawiana
    codziennie? Oscylator jakiś?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski