    From: ajaj <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGŻ Optima - nie można zerwać lokaty?
    Date: Wed, 18 Jul 2012 12:21:33 +0200

    > System informatyczny BGZOptima pisało chyba coś będące brakującym
    > ogniwem ewolucji, bo takiego g...na to ze świeczką szukać. Oni chyba
    > tych informatyków to z wykopalisk archeologicznych wzięli.

    Gdyby wzieli ich z wykopalisk archeologicznych, to system bylby bez
    wodotryskow, moze nawet z tekstowym interfejsem, ale dzialalby szybko i
    niezawodnie. To dzis niestety powstaje coraz wiecej byle jakiego
    oprogramowania, robionego na predce, przez ludzi bez doswiadczenia itd.
    Na podobne problemy z tego co widze na grupie cierpi Alior Sync. Zreszta
    jak widzialem ich konferencje prasowa i jak podali ile funkcjonalnosci
    wrzucili (nawet biorac czesc z gotowych systemow), w jak krotkim czasie,
    to zupelnie mnie nie dziwia te problemy.