  • Data: 2011-06-22 09:41:08
    Temat: Re: /BGZ/ Re: KB i 7%
    Od: "Waldek" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "MK" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:cb3d7968-2fe3-459a-a4af-ded40e9399e8@k6g2000yqc
    .googlegroups.com...

    >Dziwna sprawa, tez dostalem karte i nie bylo zadnej instrukcji
    >dotyczacej SMSa, a tylko informacja o sposobach aktywacji...

    Widocznie wprowadzili jakas innowacje
    na dolaczonym wydruku do karty stoi jak byk ze aby uzyskac pin
    nalezy wyslac sms-em podany kod pod podany numer
    - sms z pinem zostanie wyslany tylko raz ....
    wiec zadbaj o to np. aby nie miec przepelnionej skrzynki itp popierdolki
    No ale niestety cos im nie zatrybilo - na drugi sms tez zero odzewu
    zadzwonilem do oddzialu i zapytaniem ile trzeba czekac na tego sms-a
    - powinien przyjsc od razu
    Panienka miala interweniowac i oddzwonic
    zniecierpliwiony wyslalem 3 sms-a i tym razem dostalem zwrotnego
    ze usluga niemozliwa i zeby sie skontaktowac z party-line
    ..... no i final - PIN przyjdzie poczta (zwykla)

    >Bez sensu jest to, ze BGZ wysyla karty poleconym, 25 minut czekalem na
    >odbior karty w Banku Pocztowym ;).

    Ja dostalem zwyklym listonoszem do skrzynki

    >Zeby naliczyli kase mam zamiar wykonac transakcje w internecie.

    A aktywowales karte ? i co bedziesz kupowal :D