  • Data: 2012-08-09 11:52:00
    Temat: Re: [BGZ] czy dostaliscie juz premie w BGZ?
    Od: ls <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 8 sierpnia 2012 15:07:05 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

    > zawsze mo�na 2x cashback pope�ni�, co prawda b�dzie to kosztowa�o 1 zeta
    >
    > chyba powinni uznaďż˝ tak samo jak w mille

    Fajnie by bylo, gdyby ktos to przetestowal, czy rzeczywiscie wlicza CB do kwoty.
    Ja na razie negocjuje z kolega, co ma komorke w Orange i co miesiac nabija > 300zl,
    ze bede mu oplacal BGZ-tem rachunek w kasie Orange po drugiej stronie ulicy. Minusem
    jest prowizja 1.99zl, ale jak nie znajde lepszego rozwiazania, to chyba ja przelkne.
    Do tej pory bilans byl 50 - 8 = 42zl, po zmianach byloby 50 - 5 - 1.99 (Orange) =
    43.01zl

    --
    pozdr.
    ls