  • Data: 2012-09-17 19:13:36
    Temat: Re: BGŻ - jak wykręcić 300 i dostać kasę nazad?
    Od: "lery.IT" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2012 11:37:25 UTC+2 użytkownik Joossef napisał:

    > Wg infolinii wystarczy zaksięgowanie w okresie 28-27. Regulamin nie jest
    >
    > precyzyjny, bo mówi o "wykonaniu transakcji".
    >
    > Wykonanie i zaksięgowanie dzieli w BGŻ nieraz tydzień co utrudnia planowanie :)

    w sierpniu się zagapiłem z płatnością kartą BGZ, w efekcie płaciłem kartą 27 sierpnia
    o ok. godz. 23, zaksięgowano 29 sierpnia. Najbardziej pozytywnie zaskoczył mnie bank
    wpływem premii - chociaż się jej nie spodziewałem. Jak na razie bank na duży +
    chociaż teraz te 300 zł utrudnia życie.

    W każdym razie doświadczalnie mogę powiedzieć, że regulamin wskazuje na 'wykonanie
    transakcji' i rzeczywiście tak to respektują :)