  • Data: 2013-05-24 19:59:56
    Temat: Re: BGZ rozszerza swe panowanie o zaświaty ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kno6ee$kvl$...@s...aioe.org

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" knjlij$lnc$...@s...aioe.org

    > A jednak można -- jedna z kilku moich stacji pogody uporczywie
    > zaprzecza niemożliwości cofnięcia czasu, pokazując czas sprzed
    > kilku godzin mimo wymuszeń (tak -- doszło do tego, że wymuszam
    > to czy owo na swoim otoczeniu) synchronizacji czasu z atomowym
    > zegarkiem (zapewne zbudowanym na Atomie Intela -- i86 to udana
    > konstrukcja) z Frankfurtu nad rzeką. [chyba nie muszę im pisać
    > tutaj, nad którą -- na pewno nie ma wielu rzek w Europie...]

    Otóż okazuje się, że istnieje jakowaś zależność pomiędzy czasem
    i przestrzenią -- w kuchni stacja pogody ukazała czas poprawny,
    choć w pokoju pokazywała uparcie czas niepoprawny. IMhO jest to
    dowód :) na istnienie czegoś takiego jak czasoprzestrzeń, czyli
    zależność czasu od miejsca ulokowania zegara...

    Za oknami mam 15.3 (temperatura stała) i 15.6 (temperatura spada)
    zaś w lodówce mam (temperatura stała) 2.9... Czyli świeciło słońce
    a lodówka pracuje poprawnie...

    Stacje (wszystkie takie same) kosztowały różnie -- od 70 do 30 plnów.
    Są to stacje z Carrefoura. Ceny różne, bo w różnym czasie kupowane.
    (różny czas, ale ta sama przestrzeń -- w czasoprzestrzeni Carrefoura;
    jak widać -- od czasoprzestrzeni uzależniona jest także czasocena...)

    Gdy zaczynałem pisanie tego postu -- było odpowiednio: 15.4, 15.7 oraz
    3.0 -- czyli stacja nie zawsze pokazuje spadek temperatury?

    Termometry zaokienne są ulokowane po przeciwnych stronach mieszkania.
    Gdy stoją obok siebie -- pokazują tę samą temperaturę. W nocy także
    pokazują tę samą z dokładnością do 0.1 stopnia.

    -=-

    Po co wywalać masę szmalu na drogie stacje TFA itp.?
    Z TFA został termometr zaokienny i niemiłe wspomnienie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'