  • Data: 2012-11-04 21:04:00
    Temat: Re: BGŻO kolejne kuriozum marketingowe
    Od: Sebastian <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    to jakaś ogólnopolska akcja okazywania klientowi że go olewamy? dzwonię do inteligo
    to jestem terroryzowany koniecznością wysłuchanai jakiś reklam lokaty której w ogóle
    nie mam ochoty zakładać. w banku "ptaszkowym" podobnie.

    mogliby wykazać się szczerością i nagrać powitanie: "szanowny kliencie, wypierdalaj z
    naszego banku, liczę do trzech raz dwa trzy. O, Boże, ta maruda jeszcze tu jest i się
    nadal nie rozłączyła?! Ok, słuchamy marudę, która przeszkadza nam w piciu kawy.
    Strzeszczaj się, byle szybko albo spierdalaj"