  • Data: 2012-04-06 08:38:17
    Temat: Re: BGŻOptima 6.5% na koncie?
    Od: "Waldek" <j...@t...mam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:jlm1jk$qae$1@node2.news.atman.pl...

    > Nowych oznacza wpłaconych od dnia dzisiejszego - już przelałem. I
    > najważniejsze do kwoty 40k, powyżej oprocentowanie 5,8.

    > Przez jeden dziń będą na 6,5%. Następnego dnia już na 5,8%. Przynajmniej ja
    > tak to rozumiem.

    Poswiecilem 3 min telefoniczne
    - uzyskane od roznych natretnych naciagaczy :D

    Czynnik bialkowy poinformowal (w skrocie)
    - w dniu wczorajszym zostaly naliczone odsetki (4,6 %) od salda
    zostala "zapamietana" wartosc salda wszystkich zdeponowanych srodkow
    / obejmuje to rowniez lokaty /
    Srodki zdeponowane od dzis powyzej "salda" sa na 6,5% (do 40kzl)
    a =< od "salda" - 5,8%

    Tyle wydusilem od gostka ;)