  • Data: 2011-12-07 13:38:23
    Temat: Re: BGŻOptima 8 lokat
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    7 grudnia 2011, witrak() napisał na temat: "BGŻOptima 8 lokat"

    > Dwóch ludzi, niespokrewnionych i niepowiązanych interesami,

    Skąd taka pewność? Sprawdziłeś?
    Jeżeli nie sprawdziłeś to też napiszę, byś nie podawał niesprawdzonych informacji.

    > tłumaczy Ci jak komu dobremu, że nie wypada podawać jako pewne
    > informacji niesprawdzonych.

    Tak to wynika z opisu i mojej logiki, z którą się nie zgadzasz - takie twoje
    prawo.
    Jak zauważył Clegan jest to również opisane w regulaminie.
    newsgrp - napisał ile ma zamkniętych i ile aktywnych, wyszło, że w sumie więcej
    niż 8. Podobnie osa.
    [pomimo tego temat dalej wałkowany]

    Michał Pysz i AJay - jak sądzę też tego nie sprawdzali lecz wysnuli takie same
    wnioski z faktu, że są to lokaty jednodniowe. Jednego dnia się otwierają,
    drugiego zamykają itd czyli...(*)
    Im też powinieneś zasugerować nie kontynuowanie wymiany postów!

    > Mogłeś napisać dokładnie to samo, jednak dodając, że masz taką
    > opinię, choć nie sprawdzałeś.

    Fakt, moje przeoczenie ale w następnym pisałem:
    "Nie pytałem i nie testowałem" - nie było to wystarczające?

    (*)....czyli jest to samoistnym testem.
    To, że się same zamykają i otwierają -przy opcji 'automatyczne odnowienie'.
    Pisałem, ze mam 2 sztuki, wczoraj był 9 dzień. Więc można powiedzieć, że
    założyłem już ich 18.

    Może być też inna sytuacja:
    Założonych 8 lokat bez automatycznego odnowienia.
    Całość kasy ze wszystkich lokat po jednym dniu wraca na konto główne wraz z
    odsetkami. Lokaty samoczynnie się zamykają.

    W opinii moich oponentów po takiej operacji nie można (mają baaaardzo duże
    wątpliwości) ponownie założyć choćby jednej lokaty.
    Jeżeliby tak faktycznie było, to jest to bank nie dla idiotów ;-)

    No ale każdy ma swoją, inną logikę.

    > Przyjęte jest też tutaj akceptować czyjeś argumenty, albo nawet
    > wprost deklarować zmianę zdania, choć wystarczy nie kontynuować
    > wymiany postów.

    Ja czyjeś argumenty zaakceptowałem, jednocześnie zaznaczając, że pozostaję przy
    swoim zdaniu.
    Moje argumenty nie zostały nadal zaakceptowane jak widać, choć okazały się prawdziwe.
    Ale tym się nie przejmuję, to nie mój problem.

    > Wymiana w kółko z przeciwnikiem polemicznych postów z (prawie)
    > niezmienionymi argumentami nie świadczy dobrze o uczestniku i jest
    > zwykle uznawana za świadectwo niedojrzałości,

    i vice versa.

    > Przy okazji: to harcerskie pozdrowienie na początku twoich postów
    > może lepiej zachować dla listów prywatnych, do koleżanek i kolegów
    > z drużyny ?

    "cześć" - to jest harcerskie pozdrowienie?
    I takiego używasz w swojej drużynie? I nie chcesz by było używane gdzieś indziej?
    Zarezerwowałeś to dla swojej chorągwi?
    Ja tego nie wiem, bo nie zajmowałem się harcerstwem, nie interesowało mnie to.

    Specjalnie dla ciebie bez jakichkolwiek pozdrowień, byś się ponownie nie
    obraził.

    --
    TZ