  • Data: 2011-12-08 18:30:07
    Temat: Re: BGŻOptima Digipass PIN
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:jbqnuh$1tp$1@news.task.gda.pl...

    > Niektorych interesuje jak np. dziala taki token
    > a innych co o pani Jadzi powiedziala pani Gienia spod dziewiatki.
    >
    > Mnie tez interesuje zasada dzialania takiego tokena
    > i Twoje "kombinowanie" uwazam, za calkiem sensowne :).

    Alez mozecie sobie kombinowac na rozne sposoby
    tylko ze bez wzgledu na to co wykombinujecie
    i tak nie bedziecie miec pewnosci ze tak wlasnie jest na 100%
    o ile producent badz jego kontrahent tego nie ujawni ;)

    Mnie swego czasu zaintrygowal krotki paseczek wygladajacy
    na metalowa tasme, a'la tasma magnetofonowa
    /metka bezpieczenstwa/ ktora jest deaktywowana
    po przejsciu przez kase, a jesli nie to generuje alarm
    przy przechodzeniu przez bramke.
    Niby proste, a jednak nie znalazlem jednoznacznych
    a satysfakcjonujacych odpowiedzi :)