  • Data: 2011-12-08 14:37:53
    Temat: Re: BGŻOptima coś optymistycznego
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > chyba 6-XII dokonałem zmiany
    > 7-XII poszedł przelew weryfikacyjny, przy czym były jeszcze 2 przelewy
    > z innych kont
    > 7-XII późnym popołudniem sie przypomniałem pocztą wewnętrzną
    > 8-XII dostałem info, i teraz widzę, że jest zmienione, przelewu
    > jeszcze nie puściłem

    A przed chwilą przylazł przelew na moje konto w Aliorze, dla niejakiego
    "Rachunku Powiązanego" :)

    Więc można powiedzieć, ze cała procedura zamknęła się w 3 dniach
    roboczych, nie wiem na ile moje przypomnienie się miało na to wpływ.

    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.