    From: " Anna Kozłowska" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGŻOptima coś optymistycznego
    Date: Fri, 9 Dec 2011 15:45:57 +0000 (UTC)

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> napisał(a):

    > On Thu, 08 Dec 2011 09:17:24 +0100, Jarek Andrzejewski

    > Wrócił. Z takim samym opisem :-)

    Witam serdecznie,

    W pojedynczych przypadkach mogło zdarzyć się, że przelew został odrzucony, z
    uwagi na konfigurację płatności w systemie ELIXIR. Do dzisiaj powinna zostać
    wprowadzona odpowiednia aktualizacja do systemu, która wyeliminuje nawet te
    pojedyncze przypadki.

    Wcześniejsze, incydentalne kłopoty z szybkością działania systemu miały
    związek z ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientów. Przy wspomnianej wyżej
    aktualizacji systemu, jego wydajność zostanie zwiększona dodatkowo. Pozostaje
    nam tylko przeprosić wszystkich za te chwilowe niedogodności. Podkreślam, że
    nie miały one żadnego wpływu na oszczędności, które zarabiają dla naszych
    Klientów każdego dnia.

    W celu wyjaśnienia sytuacji prosimy o kontakt pod adresem mailowym, który
    znajdzie Pan tutaj:
    //www.bgzoptima.pl/media/default.aspx

    Pozdrawiam,
    Anna Kozłowska,