  • Data: 2011-12-15 19:14:47
    Temat: Re: BGŻOptima - koniec (zakładania) jednodniowych
    Od: michalp <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziś informujemy jedynie, że można je zakładać do 20 grudnia
    > (dla nowych klientów) i do 28 grudnia dla dotychczasowych.

    To tak, jakby napisać, że kto ma Digipassa ten może się logować, ale
    od 20 grudnia nie będą widoczne rachunki.

    Ja czuje się - napiszę wprost - oszukany. Bo zakładałem to konto z
    myślą, że do końca kwietnia będe mógł korzystać z jednodniowego
    oprocentowania na 6.48. Teraz okazuje się, że nie, i to po kilku
    tygodniach działania. Miała to być platforma nr 1 dla oszczędzających,
    a okazało się, że pozostali gracze za chwilę przejmą ten rynek. Skoro
    likwidujecie możliwość zakładania lokat po 6.48, to nie spodziewam się
    bowiem korzystniejszej oferty.

    Czuję się oszukany, ponieważ powinni Państwo napisać od razu, że
    oprocentowanie 6.48 jest promocyjne i możliwość zakładania lokat jest
    do takiego a nie innego dnia. Domyślam się jednak, że zainteresowanie
    bankiem było tak duże, że depozytów przybyło, a oferta kredytowa
    dopiero rusza. I istnieje niebezpieczeństwo, że bank będzie po prostu
    miał za dużo gotówki, za którą za dużo musi płacić.

    Szkoda,

    Jestem rozczarowany, i z niepokojem czekam, czego dowiemy się na
    przykład na początku stycznia.

    Michał