eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBGZoptima- brak umowy?Re: BGZoptima- brak umowy?
  • Data: 2011-11-24 08:58:57
    Temat: Re: BGZoptima- brak umowy?
    Od: " Anna Kozłowska" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Po otrzymaniu maila- woje Konto BGZOptima zostalo otwarte. Aktywuj je juz
    > dzis! " nie mozna pobrac zadnej umowy w celu poznania konta na jakie
    nalezy
    > wyslac 1zl, zaden sms tez nie dotarl z numerem konta. po wyslaniu e-maila
    do
    > BGZ z opisaniem problemu, tez cisza i nic sie nie dzieje.
    > Jak dla mnie to jest totalne olewanie klienta, albo nowy standard
    > nowoczesnej bankowosci (a czesc narzekala na Wyzsza kulture bankowosci?),
    > ktorym nie jestem zainteresowany, skoro nikt nie odpowiada na e-mail.
    >


    Witam,

    Z powodu bardzo dużej ilości zgłoszeń czas oczekiwania na połączenie z
    naszym konsultantem może się wydłużać, za co serdecznie przepraszamy.
    Wszystkie informacje o naszej ofercie dostępne są na naszej stronie
    www.bgzoptima.pl
    Dodatkowo pragnę wyjaśnić, że dostęp do umowy otrzymuje każdy Klient w mailu
    potwierdzającym jej zawarcie (jest tam zamieszczony link do treści umowy,
    którą można pobrać po podaniu daty urodzenia i zweryfikowanego przez bank
    numeru telefonu komórkowego)

    Pozdrawiam
    Anna Kozłowska
    Zespół Prasowy BGŻOptima.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1