  • Data: 2011-11-27 08:04:20
    Temat: Re: BGZoptima- brak umowy?
    Od: pwz <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-26 22:48, wiatrak pisze:

    > Jeszcze mi napisz, że trzeba mieć komputer. :)
    > A tak w ogóle to napisałem, ze nie mogę POBRAĆ, a nie ODCZYTAĆ. Do
    > samego pobrania chyba nie jest potrzebny adobe reader.

    Jednak zmuszasz mnie do tego, abym napisał: musisz mieć komputer :-P
    Zmuszasz, ponieważ Adobe R. (niestety) jest niezbędny, co zresztą
    wyraźnie jest napisane w instrukcji, która pojawia się podczas
    zakładania rachunku (więc można mieć do siebie pretensje, że się nie
    doczytało).

    Jako niedowiarek, ćwiczyłem to właśnie na Chrome, który ma własną
    wtyczkę do czytania PDF. Dało się wyświetlić, ale pobrać już nie.
    Dopiero po zainstalowaniu AR pobrałem umowę na dysk.
    Nie wiem, czy to kwestie bezpieczeństwa, czy inne, ale tak już jest.

    Pozdr
    pwz