eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BH/citi]: "bank postrzegany jest jako drogi"Re: [BH/citi]: "bank postrzegany jest jako drogi"
  • Data: 2002-02-27 23:13:11
    Temat: Re: [BH/citi]: "bank postrzegany jest jako drogi"
    Od: p...@9...acn.waw.pl (Marcin Piotrkiewicz) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <a5jnpj$pqu$2@news.onet.pl>, Adam Płaszczyca wrote:
    >Marcin Piotrkiewicz <p...@9...acn.waw.pl> wrote:
    >> Zatem nieporozumienie. Informacja o numerze, na który dzwoni klient, ginie
    >> przy przełączaniu z IVRa. Jednak z pewnych względów, rozmowy na numery
    >> darmowe z ERY są odróżnialne na wyświetlaczu aparatu od rozmów, które
    >> trafiły przez inne numery.
    >
    >No to akurat widać - i to dzięki przeprowadzce, bo idzie przełączenie po
    >wewnętrznej ze styarej lokalizacji Citi ;)

    Dlaczego uważasz, że to dzięki przeprowadzce?
    Hint: Przed przeprowadzką odróżnialne były w ten sam sposób jak
    po przeprowadzce :)

    >Za to czy się dzwoni na 0-800 czy na 0-801 za nic w świecie ;)

    E tam od razu za nic na świecie. Serwer CTI ma informację na który numer
    zadzwonił klient, sprawienie żeby ta informacja pojawiała się na ekranie
    komputera u człowieka z Citiphone nie jest aż takie skomplikowane.
    Trudniejsze by było ustalenie, czy klient rzeczywiście zadzwonił na 0800 :)

    Pieta.



    >--
    > ___________ (R)
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    > ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    > _______/ /_ IRC: _555, http://mike.oldfield.org.pl/
    >___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1