  • Data: 2004-10-20 22:59:56
    Temat: Re: BIK a karty kredytowe.
    Od: "Lonia" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To że banki nie wysyłają mnie nie dziwi, natomiast to, ze robią
    > zapytania, a później nie wpisują kredytu już bardziej...

    Podobna sytuacja. Bank Millennium. Dwie karty kredytowe. Brak jakiegokolwiek
    wpisu o posiadanych kartach (co ciekawe debet na rachunku uaktualniaja).

    Czyli w tym momencie wystepujac o kredyt w innym banku moge spokojnie zataic
    informacje o posiadanych kartach kredytowych? Na to by przynajmniej
    wychodzilo...

    Pozdr,