  • Data: 2009-04-24 15:27:11
    Temat: Re: BIK a oplata RTV
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > misja publicznych medii jest taka aby kasę dawać co niektórym i to w
    > bardzo dużej ilości. Od lat nic ciekawego tam nie ma, niczym szczególnym
    > sie nie wyróżniają, przepraszam - wysokością haraczu który płacą prawie
    > tylko emeryci i renciści.

    Nie no czlowiek taki [placacy abonament] musi z duma patrzec na popisy
    Dody i Joli Rutowicz w Gwiazdy Tancuja na lodzie :) Misja na sto
    dwa! :)

    No chyba trochę przesadzileś,ja płacąc abonament wcale nie przepadam akurat
    za tymi dwiema paniami. Z niektorych postow wynika,że ci którzy płacą,to
    jacyś glupi i ograniczeni ludzie.Tak to wlaśnie wygląda,a potem smieją
    się(mam takich też w rodzinie)i mówią,że płacić nie zamierzają,chociaż mają
    w domach po 2-3 telewizory.

    Pozdrawiam
    Grażyna