    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK - co widzą banki?
    Date: Tue, 29 Jun 2010 12:41:22 +0200

    "kashmiri" i0bh19$rr4$...@n...onet.pl

    > Gdy ja zaczynam interesować się nowymi kartami -- wzrasta też
    > zainteresowanie banków moją osobą. :)

    : /ciach - kilka tysięcy słów nie na temat/

    Nawet z liczeniem masz kłopoty?

    : Pleciesz, Eneuel. Każde zapytanie kredytowe OBNIŻA zdolność kredytową,

    To ciekawe. W dzień po otrzymaniu karty z Multi miałem telefon
    z Mille z propozycjami karcianymi -- 1% zwrotu, rozkładanie na
    raty itd... Ale stan faktyczny wg Ciebie nie jest istotny. Nie
    to jest prawdą, co istnieje, ale to, co ustali Kościół? Poza
    Mille -- dzwoniły inne banki. Niektórych telefonów nawet nie
    odebrałem, bo tak wyszło, ale z netu wiem, że to numery banków.
    Te telefony, które odebrałem, były w sprawie kart kredytowych.

    U mnie każde ,,chodzenie'' po bankach podwyższa moją atrakcyjność w oczach
    banków. Teraz, póki ,,żelazo'' jest gorące, mam szansę na kartę w BPH. Za
    kilka dni bankowi BPH przejdzie ochota i nie będę miał 3% zwrotu z paliwa.
    (chyba, że uwinę się szybko)

    Całe życie tak wygląda -- gdy ktoś Ciebie chce (na przykład Twoja żona)
    wzrasta zainteresowanie Tobą innych osób (na przykład Twoich kochanek).
    I w durnym społeczeństwie (a Polacy nie są narodem mądrym) trzeba
    utrzymywać się na fali, jaką się wytwarza, żyjąc.

    Gdy się traci popularność, to wszędzie naraz, a raczej w krótkim czasie.
    (na zasadzie domina)

    : a niektóre banki za granicą wręcz doradzają potencjalnym klientom - nawet
    : na swoich stronach internetowych - nie wnioskować o produkty kredytowe,
    : jeżeli w ciągu poprzednich trzech miesięcy wnioskowali o kredt gdziekolwiek
    : indziej.

    BRE, w osobie mBanku odmówił mi karty, ale parę tygodnie później, gdy
    zainteresowanie mną wzrosło, Multi dal mi kartę. W tym samym czasie
    mile widziany już byłem przez parę innych banków, tak że miałbym
    nadmiar kart, zamiast niedawnego niedoboru. (miałbym o 3 karty
    kredytowe za dużo -- i chyba wszystkie 3 nadmiarowe byłyby złote)

    : Resztę sobie doczytaj, bo publikowanie radosnej twórczości
    : w tych sprawach może komuś wyrządzić szkodę.

    Radosną twórczością jest opisywane rzeczywistości? Za każdym
    razem, gdy szukam karty, dopiero ileś odmów pod rząd daje mi
    wreszcie możliwość uzyskania karty. I tak jest od kiedy tylko
    pamiętam -- nie tylko w sprawie kart. Tajemnica ,,powodzenia
    życiowego'' -- póki inni Cię chcą (lub choćby się interesują
    Tobą) masz dobre noty wszędzie, gdy zainteresowanie spada, to
    u każdego, bez zrozumiałego powodu.

    I właśnie dlatego ja kiedyś dokonywałem sukcesywnego bankozmianu.

    -=-

    Ale jeśli ktoś chce -- niech całuje po dupie banki, prosząc i żebrząc
    je o kredyt. Ja chce współpracy tylko z tymi, którzy są przygotowani
    na współpracę i oferują mi dobre dla mnie warunki. I (rzecz jasna)
    olewam tych ludzi (i te instytucje), którzy (i które) chcą żyć
    właśnie taką tworzoną przez siebie falą powodzenia czy popularności.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'