  • Data: 2006-04-08 04:13:50
    Temat: Re: BIK i raiffeisen
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 08 Apr 2006 00:14:40 +0200,
    osoba podpisana: rooster <g...@W...gazeta.pl>
    napisała:
    [...]
> [...]

    Oczywiście. Zgadzam się w 100%.

    > Dokładnie to miałem na myśli.
    > Niestety zawsze znajdzie sie jakiś moralizator.

    Zadałem tylko pytanie mistrzu. Jeśli ten ktoś sam _rzetelnie_, bez
    bujania w obłokach policzył swoja zdolność, to nie ma problemu. A wiem, że z
    tym bywa różnie. I tylko tyle. Może nie traktuj każdej wątpliwości jako
    napaści na siebie, co ?
    KJ

    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman