    From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK przegrał w Sądzie
    Date: Wed, 23 Feb 2005 14:03:56 +0100

    jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> writes:

    > Przykre. Bo ostateczny skutek będzie taki ze wzrośnie cena kredytu dla
    > uczciwych klientów.

    Jassne. Ciekawe tylko, że ja nie widziałem, by po pojawieniu się BIK
    ta cena jakoś zauważalnie spadła.

    Nie widzę specjalnego powodu, by jakaś dziwna instytucja miała sobie
    prawo trzymać dane o tym kiedy, jaki i na ile kredyt brałem i w jakim
    tempie go spłacałem - zwłaszcza gdy już tego kredytu a co za tym
    idzie, zobowiązań z jego tytułu, udało mi się pozbyć.

    Jeśli jakiś bank uważa spłacenie poprzedniego kredytu za powód do
    obniżenia marży (he, he, jest jakiś taki, przykład proszę...), to może
    po prostu zaoferować taką opcję klientom, którzy przytaszczą
    np. kwitek z banku który dawał kredyt informujący o tym że jest on
    spłacony.