  • Data: 2002-08-07 12:10:13
    Temat: Re: BIK - pytanko.
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:air1ot$2fv$1@news.tpi.pl...

    > Chcąc szybko i w miarę sprawnie załatwić kredyt skłądam zapytania
    (wnioski) do kilku
    > banków (podobnie jak szuka się pracy) i teoretycznie w każdym z nich mogę
    go dostać, ale
    > wybiorę ofertę najlepszą- mam szansę ? Czy muszę czekać aż pozostałe banki
    wycofają swoje
    > uwagi z biku ?
    > W ten sposób mogę czekać w nieskończoność.

    we wniosku kredytowym jest pytanie : czy aktualnie stara się Pan o kredyt w
    innym banku - po prostu odpowiedz na to szczerze

    a jak nie ma takiego pytanka to sam napisz, że starasz się równolegle o
    kredyt w innym banku - wtedy będą wiedzieć, co to za zapytanie pojawiło się
    w BIK i jeśli zdecydujesz się na kredyt u nich, to poproszą o jakieś pisemko
    z poprzednich banków, że u nich kredytu nie wziąłeś :)

    trochę skomplikowane, ale ma sens

    na szczęście końcowej części nie zawsze przestrzegają i wystarczy twoje
    oświadczenie, że w poprzednich bankach zrezygnowałeś

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski