  • Data: 2008-10-14 18:31:10
    Temat: Re: [BIK] ręce opadają :(
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gd2i6l$ndl$1@alfa.kjonca...
    > Chciałem, jak co jakiś czas, odpytać bik o raport na swój temat.
    > jednym z etapów jest 'rejstracja' wniosku. W czasie tej rejestracji,
    > musimy potwierdzić zapoznanie się z TOiP biku która w Fx wygląda tak:
    >
    > http://strony.aster.pl/kjonca/img/bik.JPG
    > Wysłałem do nich pytanie, czy na pewno to chcą wyświetlać.
    >
    > odpowiedź z BIK poniżej:
    > W celu uniknięcia tego błędu poroszę skorzystać z przeglądarki Internet
    > Explorer 5.0 lub wyższej.
    >
    > Niestety FF nie zawsze odczytuje tą stronę poprawnie lecz nie przeszkadza
> [...]

    Wniosek jest taki, że FF to gówniana przeglądarka.
    Często trafiam na jakąś poszatkowaną stronę w FF, która pod IE wyświetlana
    jest poprawnie.
    Dlaczego przeglądarka, która wyswietla wszystkie strony poprawnie jest
    ciągle krytykowana, a FF który ma problemy z wyswietlaniem co niektórych
    stron, uważany jest za jakiś ideał - tego nie rozumiem.

    Pozdrawiam
    Krzysiek Z.