  • Data: 2008-10-14 19:04:45
    Temat: Re: ręce opadają :(
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    również mam FF i swego czasu wszystko działało mi dobrze, chciałem teraz
    (godz. 21.03) zobaczyć jak jest i...:

    "Szanowni Państwo,
    uprzejmie informujemy, że wypełnienie wniosku o raport STANDARD lub PLUS
    oraz sprawdzenie stanu jego realizacji możliwe jest w godzinach pracy
    Systemu, 7.00 - 21.00. W godzinach 21.00 - 7.00 system jest niedostępny."

    można i tak...czy od 21 do 7 ich system informatyczny "śpi"? a może
    wyjmują wtyczkę z kontaktu, aby na energii zaoszczędzić?

    pozdr.
    RobertS