  • Data: 2008-10-15 06:10:19
    Temat: Re: [BIK] ręce opadają :(
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dodam jeszcze że to IE traci popularność na rzecz FF, a teraz jeszcze
    więcej straci na rzecz Google Chrome. Podejrzewam że za jakiś czas FF i
    GCh się połączą.
    Więc malejąca popularność chyba sama za siebie mówi.

    IE - popularność oparta sile wciskania ludziom razem z Windowsem
    ("i na pieniądzu")

    FF - samemu trzeba pobrać i zainstalować i to jest prawdziwa popularność

    Przemek