    From: "ge" <g...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK - zgoda na przetwarzanie
    Date: Tue, 27 Jan 2004 10:46:09 +0100

    > Wiesz, nic w życiu nie marnuje się. Ja zadałem pytanie, na konkretny
    temat,
    > dot. ust o dan. osob. Jeśli ktoś wie i odpowie to może z tej informacji
    > skorzysta wiele osób, które się znalazły w podobnym kłopocie. A ty
    > zaśmiecasz grupe nie tylko odpowiedzią nie na tema, nie niosącą prawdy,
    ale
    > jeszcze w dodatku złośliwą. Mogę Cię za to tylko nazwać złośliwym kutasem,
    > los jeszcze postawi Cię w takiej sytuacji, że pożałujesz.

    Drzyj Edmundzie
    A tak na powaznie: jesli dopusciles do windykacji to znajdzujesz sie nie w
    BIK, albo nie tylko tam, ale przede wszystkim w BR (Bankowy Rejestr
    dluznikow niewyplacalnych). "Dzieki temu" nie masz szans na kredyt w zadnym
    banku. Raczej nie powalczysz. Z tego co wiem bankowe umowy nie zawieraja
    takiego zapisu, chyba wynika to z jakis przepisow. Chyba pozostaje Ci czekac
    (po paru latach Cie wypisza), albo sprobowac grzecznie sie dogadac (przeciez
    ten drugi kredyt im splaciles bez problemow).

    gege