    From: " alek" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BIK - zgoda na przetwarzanie
    Date: Tue, 27 Jan 2004 12:06:49 +0000 (UTC)

    Edmund Poważny <E...@k...ru> napisał(a):

    > Ba ... dodatkowo zastrzeżenia wewnętrzne misiu pysiu ... Ale zapomniałem ..
    > ostatnio ktoś tu dokumentował zaciekle stwierdzenie KLIENT NASZ PAN ...
    > Płacę (tu odsetki) , żądam ...
    > A właśnie , że nie ...
    > Tak popatrzyłem w lewo , prawo ... objąłem rynek bankowy wzrokiem i poznałem
    > prawdę ...
    > Pragnę przeprosić autora pierwszego postu ... ano masz rację ... każdy bank
    > pragnie nawiązać współpracę z człowiekiem, który ma problem w spłacaniu
    > "potężnych należności" rzędu 160 PLN ... i gdy tylko widzi takiego, co chce
> [...]

    Nie wiem dlaczego jeszcze się odzywasz na tym wątku. Nie wiem dlaczego
    zakładasz, że oczekuję jakiejś szczególnej chęci do współpracy ze mną. Ja mam
    określony problem i usiłuję go rozwikłać. Bredzenie o sytuacjach idalnych,
    albo, gdybanie to cecha idiotów. Pytanie było skierowane do osoby, zna
    odpowiedź, a nie do misia, który nie ma co robić z czasem i bryluje na
    usenecie.