  • Data: 2004-07-07 13:58:09
    Temat: Re: BOŚ kontratakuje!!!
    Od: "Lelek" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzwoniąc do tzw.
    > TeleBoŚia w odpowiedzi na pytanie o saldo dostaje się kwotę z kosmosu -
    chyba
    > jest to saldo z uwzględnieniem wszystkich ZAKSIĘGOWANYCH kwot (a IMHO
    powinny
    > byc do tego dodane wszystkie aktualne blokady).

    To prawda, z TeleBosia nie mozna sie za wiele dowiedziec, ja zrezygnowalem z
    dzwonienia tam juz jakis czas temu.

    Co ciekawe bankomat wie ile
    > jest na koncie bo nie da więcej niż jest, ale to chyba kiepski sposób na
    > poznanie salda przez całkowite wyzerowanie konta w bankomacie :))

    W Banokomatech BOŚ mozna sprawdzac saldo swojego konta i jest ono-o
    dziwo!-zawsze aktualne, tzn. zawsze podawana jest aktualna ilosc srodkow na
    koncie. Dlatego cieszcze sie ze nowe placowki powstaja jak grzyby po deszczy
    i zaopatrzone sa w bankowaty...;)

    lelek