  • Data: 2004-11-25 16:34:07
    Temat: Re: BOŚBank24 - ocena (poleca.prnews.pl)
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Poczytaj na hydeparku w PRnewsie jak wyglada aktywacja kanalu ;)

    ja tez mialem klopoty bo pani nijak nie mogla wpasc na pomysl ze w pewnym polu
    trzeba jako numer klienta wisac te 9 cyfr, ktore pko mialo na koncu rachunku w
    swoim pierszym ibanowym pomysle.

    Dodatkowo w ostatniej chwili przypomnialy sobie zeby mi wydrukowac poswiadczenie
    otwarcia - tylko wtedy drukuje sie karteczka z loginem (numerem dostepowym).
    Sama umowa w łapie i koperty nie wystarczą.

    Ale to wina malo intuicyjnego rozwiazania tej aktywacji w Zorbie
    A jesli chodzi o kanały to pierwszą rzeczą jaką zrobiłem była deaktywacja
    dostepu przez telecentrum - ja juz tak mam ze do zadnego z moich rachunkow tele
    nie dziala
    *** blad ***