  • Data: 2004-10-11 21:32:33
    Temat: Re: BPH, 116 dni i bez opłat?
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Oct 2004 23:18:49 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@w...net.pl> wrote:

    >Darmowy to nie, prowizje masz przecież za przelew. A działać - działa
    >(no chyba że jak zwykle mam szczęście i działa tylko u mnie ;> ).
    >Dość tani i przyjemny kredycik gotówkowy :)

    a ile ta prowizja zlociszy kosztuje?
    zreszta i tak sie oplaca :)
    tylko musze pare zlotych zostawic na karcie na transakcje w nastepnym
    miesiacu, co by mnie nie capneli za wydanie.

    ja to tak mam z tym bepehem - kto sie czubi ten sie lubi. jak rok remu
    pozamykalem wszystkie rachunki wlacznie z maklerskim i nieco wczesniej
    kase mieszkaniowa, i chcialem sie uwolnic, to dostalem karte na rok za
    darmo i to z moim pieknym UJ-otem. teraz zrezygnowalem ze wznowienia
    karty, to wyskoczyli znowu z taka ladna oferta no i znow musialem
    wziac :) chyba jestesmy na siebie skazani. mimo, ze mam duzo zarzutow,
    to jednak pozostaje pewien sentyment. w koncu oba jestesmy Krakusy :)

    G.