    From: s...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH, GE i przenosiny hipotecznego
    Date: Tue, 15 Jul 2008 01:49:04 -0700 (PDT)

    On 15 Jul, 08:46, -Dorota- <d...@N...pl> wrote:

    > Dlaczego tak sądzisz?

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Dorota

    Nie tylko sadzi, ale prawie wie. A dlatego, ze BPH ma o wiele wiecej
    roznych produkow w dzialajacym i sprawdzonym systemie. A GE to prosty
    consumer finance plus hipoteki - ich system nie polknie produktow BPH,
    ktore klienci znaja i lubia (powiedzmy). Nikt nie bedzie placil IT,
    zeby przeniesc cos, co dobrze dziala.
    Porownaj tez potencjaly obu bankow przed zabraniem oddzialow przez
    Pekao - nie ulega watpliowsci, kto jest bankiem z prawdziwego
    zdarzenia, a kto niemal parbankiem.