  • Data: 2011-05-06 00:48:22
    Temat: Re: BPH/GE - kredyty ratalne "na dowód"
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-06 02:41, Q pisze:
    > A to jest takie cos jak "kredyt na dowod"?
    > Chyba zawsze jakies dochody trzeba miec...

    Dla "stałych klientów" - generalnie było tak za czasów lukasa, a
    potem GE, że przy 3 kredytach dajmy na to musiałeś biegać z
    papierem, a po regularnej spłacie tychże - dostawałeś kredyt na
    gębę, w sensie dowód osobisty + 2 dokument ze zdjęciem. Ja już
    "stałego klienta" miałem wyrobionego, i pojawiła się niby
    "unijna dyrektywa" co to zabraniała dawać na gębę (dyrektywa
    zero czy jak to się zwało) ... i zaczęli żądać od sprawdzonych
    klientów ponownie przy każdym kredycie wszelkich kwitów. A
    kredyt na dowód podobał mi się, bo wg ich kalkulatorów zdolność
    kredytową miałem na poziomie kilkudziesięciu tysięcy i jeśli
    "coś do łba" mi strzeliło, a gotówki/kart nie miałem przy sobie,
    to wyciągasz dowód i kredyt masz.

    BTW - tą metodą dyskusji to ja chyba się dupę dowiem czy dają z
    powrotem na dowód czy nie. Tu sami "bankierowcy" od najlepszych
    lokat, kredytów nikt nie bierze :)

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...