  • Data: 2011-05-07 17:34:34
    Temat: Re: BPH/GE - kredyty ratalne "na dowód"
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-07 14:00, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:

    > eeee przesadzasz ;) Czytac regulaminy, w odpowiednim czasie

    Być może. Ale ja byłem pracownikiem windykacji tam. I znałem
    standardy sprzedażowe w marketach. Jeśli nie dostałeś kredytu w
    żaglu/cla/lukasie - szedłeś i dostawałeś kredyt, bo akurat
    cetelem nie miał cie na liście fraudów :)

    > To byla jakas promocja na konkretny model :)

    A chyba, że ... to rozumiem.

    > Hmmm w gazetkach od czasu do czasu jakies 0% na 30 rat sie
    > przewija...

    Ale nie wspominają o kredycie "na dowód". A o to mnie się
    rozchodziło. Fajnie było nie mając przy sobie gotówy nie musieć
    angażować KK ani firmy w zakresie wystawiania zaświadczeń.
    Sprawdzili mnie, mieli już o mnie informacje, mieli moją
    zdolność kredytową w ich opinii wycenioną na kilkadziesiąt tysi
    na dowód - i nagle szlaban ... bo unia europejska ...

    > Inna sprawa, ze BPH zapowiedzial, ze wychodzi z biznesu
    > samochodowego i ratalnego...

    Cóż - zostanie moim zdaniem skutecznie zastąpiony przez
    wszelkiej maści pośredników/parabanki i inne takie. Zaczynam
    żałować, że kartę KK saturna którą dostałem 3 razy przy
    ratalkach - 3 razy oddałem - nie musiałbym psia mać biegać z
    tymi papierami. Cóż - stratnym na tym będzie sam
    media/saturn/rtv - bo będę po prostu podejmował tak jak kiedyś
    decyzję - zamiast 2200 w markecie - dam 1700 w sieci...

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...