  • Data: 2005-12-24 23:11:33
    Temat: Re: [BPH] Józek pompował na darmo?
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > dla tych którzy otrzymali nowy regulamin jest wszystko ok dla tych
    > którzy nie otrzymali bank zwraca środki.

    Zwraca jeśli się upomnieli. Większość nie jest niestety świadoma,
    wymagająca i znająca przepisy.
    Ci pokornie przyjmą utratę pieniędzy. Prosty zabieg banku, a miliony w
    kieszeni.
    Jednak operacja wygląda tak jak zgubienie portfela. Idzie właściciel, a
    za nim prezes omawianego banku. Właściciel gubi portfel, a prezes to
    widzi. Jeśli właściciel się zorientuje, to prezes usłużnie odda portfel
    i powie, że właśnie mnie chciał zawołać, że zgubiłem portfel. Jeśli
    właściciel pójdzie dalej prezes schowa portfel do kieszeni.
    Tak było i tym razem - to logika "znalezione nie kradzione"/"sprytnie
    zabrane również nie kradzione"

    Dla mnie to złodziejstwo (działanie w złej wierze) - w przypadku takiej
    instytucji jak bank KAŻDE niedomówienie, wprowadzenie klienta w błąd,
    wykorzystanie luki czy sposobności, żeby skubnąć klienta - to wszystko
    nieuczciwe praktyki, bo taka instytucja musi stosować najwyższe
    standardy. Dlatego mam nadzieję, że ostatnie praktyki zostaną starannie
    napiętnowane, tak żeby bank odczuł to również finansowo i w dynamice
    (ujemnej) przyrostu klientów.

    Leszek