  • Data: 2003-09-24 08:26:00
    Temat: Re: BPH - MC Silver i VE - kurs EURO
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Osiecki"
    > Sprawdziłem: dwa razy wybierałem kasę z bankomatu - 20 i 30 euro. W obu
    > przypadkach zabrali 12 złotych prowizji... :-E

    > 30 Euro: 139.30zł + 12zł prowizji - kurs wychodzi 5.04 zł/EURO
    > 20 Euro: 92.85zł + 12zł prowizji - kurs wychodzi 5.24 zł/EURO!
    >
    > Nawet Fortis by tak nie zdarł... Już nigdy nie użyję tej durnej VE BPH w
    > bankomacie za granicą :-E

    kurs "wynikowy" wyszedł ci 4,6433 i 4,6425 - prowizji przy takich roboczych
    wyliczeniach nie uwzględniamy bo o niej wiedziałeś
    Cała zabawa przy relacjonowaniu przeliczeń zagranicznych polega na
    zdemaskowaniu banku jak liczy i czy kursy ktore stosuje pokrywaja sie z
    tabela kursową - nie wolno wliczać w kurs prowizji i krzyczeć że drogo!

    swoją drogą http://www.karty.pl/oferta/opisy/bph8.htmm podaje nadal, że
    prowizja 5 zl
    natomiast jak sprawdziłem w TPiO to faktycznie - zagraniczne wypłaty mają
    teraz zawsze 2,5% ale nie mniej niż 12 zł
    *** blad ***