  • Data: 2003-02-20 15:54:04
    Temat: Re: BPH PBK - Liderem Informatyki w 2002 roku!
    Od: "Przemysław R." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b32s1j$ean$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    >
    > dopiero co pisales, ze wg konkursu Gazety Bankowej najlepszy był Kredyt
    > Bank. Jeszcze kilka konkursow i wszyscy sie zalapią ;-)
    > *** blad ***

    Ja wyczytałem, że w przypadku Kredyt Bank chodziło o wyróżnienie w kategorii
    Scentralizowanego Systemu Transakcyjnego i Projekt
    Bankowości Elektronicznej.

    BPH PBK zdobył w kategorii Scentralizowanego Systemu Transakcyjnego nagrodę
    główną.

    ---
    www.value-at-risk.prv.pl - pomiar i wykorzystanie Value at Risk w
    zarządzaniu ryzykiem