  • Data: 2002-11-18 19:53:21
    Temat: Re: BPH PBK Srebrny Sezam - czy warto ?
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@w...pl wrote:

    ::: 2. opóźnienie w spłacie KK Lukasa, za co Lukas naliczyl mi odsetki o
    ::: które teraz walczę z BPH.
    ::
    :: Co było powodem, tez mam KK,którą chcę aby mi spałcili czy nie
    :: miałeś dnia spałty w sobote, czy Panienka w okiennku zapomniała?

    Splata byla w srode, a przelew zdefiniowalem jako przyszly w Sez@mie.
    Prawdopodobnie bank mial awarie, ktorej usuniecie trwalo co najmniej 16
    godzin.
    Nie radzo sobie za bardzo.
    ::
    ::: 3. moja zona 2 lata po slubie dostala VE z panienskim nazwiskiem
    ::
    :: A czy zmieniła w oddziale?
    ::
    ::: 4. kolejna VE zostala wyslana na adres, pod ktorym juz nie
    ::: mieszkamy od 3 lat

    W obu sytuacjach dane w oddziale byly zmienione bardzo szybko. Problem
    polegal na komunikacji oddzial - dzial kart.
    To dwie rozne bazy danych , niekonieczne spojne.

    ::: 5. niski limit dla KK - to przynajmniej w czesci zalezy od oddziału
    ::
    :: Twierdzą że mają najwyższy na rynku, ja co prawda nie chcę, aż tyle,
    :: ale ...

    W kazdym razie WBK i Lukas dali mi bez klopotu 2* wieksze limity. Jezeli
    w BPH twierdza, ze maja najwieksze limity to po prostu klamia.

    ::
    ::: 6. u mnie kolejki
    ::: 7. krotki czas otwarcia
    ::
    :: To mnie wkurza, z pracy nie wychodze prze ich zamknięciem, ale cale
    :: szczęście, że większość spraw załatwiam przez sieć i mogę wyskoczyć
    :: z pracy
    ::
    ::: 8. w oddziale bywam rzadko - ostatnio glownie z reklamacjami
    ::
    :: A jednak polecasz ? :-)))

    Nie zebym polecal. Mam tam rachunek, ale nie jest to ideal. Warto jest
    zdawac sobie sprawe z potencjalnych zagrozen. Albo sie przed nimi
    zabezpieczamy (np. przelewamy dzien wczesniej) albo sie pozniej bijemy o
    swoje.

    MichalL